qmail + vpopmail:

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Pondělí Srpen 22 17:13:20 CEST 2005

Tezce jsem s tim bojoval :-)

Hledejte thread spam kure na taliri nebo tak nejak.

Vyresil jsem to tak, ze hned pri navazovani smtp kontroluji
zda account je nebo neni, kdyz neni, ani si ten mail nepreberu.

A jsem v pohode.

Honza Novacek