management serveru

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pondělí Srpen 22 18:15:10 CEST 2005

> System mi celkem chodi, ale vetraky se stale toci naplno
> a na shutdown se u PC nevypne napajeni.

Tak, uz jsem se posunul, takze resim, jak napojit lm_sensors
na tu Intel Torrey Pines SE7210TP1 desku.

Prikaz detect-sensors nezabral, takze mi to stale pise
nenalezeny senzory a tak jsem z toho ponekud zmaten.
Kde a jak napojim moduly a ktere na obsluhu sensoru?

> a na shutdown se u PC nevypne napajeni.

Co se vypinani tyce, tak jadro mam 2.4, ale to je opravdu kosmeticka zavada.

Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770
kolombo na kolombo.cz