nahravanie zvuku zo zvukovek karty

Ladislav Kaderjak laco na unicom.sk
Úterý Srpen 23 08:54:52 CEST 2005

Petr Šobáň wrote:

> Mixák -> zvolený špatný vstup na nahrávání.
ako zvolit spravny ?
chcem nahravat to co sa prave prehrava (mic az nasledne)

> Například u mě musí být zvolen mikrofon (unmute) nastavena hlasitost a
unmute mam vsetko
> nahrávat to musím ze vstupu capture kde taky musí být unmute a nastavena
> úroveň.
prosim o trpezlivost (zvuk sa snazim nahrat prvy krat uz asi 2 dni :-( )
"musím ze vstupu capture" co to znamena pre arecord -D ???

> Přímo z mikrofonu mi to nejde (přitom ve Windows tam žádný capture naní
> a mikrofon funguje :-) ).
>
> Ono záleží jak je ten mixák na té zvukovce ve skutečnosti dělán.
>
> Jinak taky různé mixáky zobrazují jiné prvky například kmix úplně jiné
> než aumix a alsamixer atd....
>
> Takže chce to trochu zalaborovat jaká to kombinace má být.

alsamixer pise:
Card: SB Live 5.1

          │ Chip: SigmaTel STAC9708,11

                                  │ Item: Master

to "Capture All" vyvolava vo mne dojem, ze nahrava zo vsetkeho,
je to tak ?

v prvej sprave som zabudol:
2.6.12-1.1398_FC4
alsa-lib-1.0.9rf-2.FC4
alsa-utils-1.0.9rf-2.FC4
alsa-tools-1.0.9-1.fc4
alsa-lib-devel-1.0.9rf-2.FC4

skusal som rovnaky postup aj na inej masine a nahravanie slo bez
problemou, ale FC2 2.6.10.... alsa 1.0.6...

niekde na inete som nasiel niekoho kto mal stejny problem po prechode z
FC3 na FC4

--
laco na unicom.sk Ladislav Kaderjak
www.unicom.sk  UNICOM Computer & Telematic, s.r.o.