(24)Too many open files error v logu apache

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Úterý Srpen 23 11:01:04 CEST 2005

> a kazdy virtualhost ma vlastny access.log a error.log?

ano, kazdy virtual host ma vlastni error a access.log

Z access logu si vytvarim statistiky pristupu, error si vyvojari
jednotlivych virtualhostu hledaji chyby.

> lebo si mylite pocet otvorenych suborov jednym procesom a vsetkymi.

Zbytek systemu ma otevreno asi 2000 souboru a 60tis. ma apache.

Je tech 60tis. pro apache normalni?

Honza Novacek