Hotsanic...

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Úterý Srpen 23 16:38:07 CEST 2005

Tomáš Horký wrote:

> mohl byste mi objasnit co je s tema rrdtool
>
> ja to nekompiluju jen jedu po dle toho manualu

Prectete si hlavicku prislusne sekce... vsadim vboty, ze tam bude
napsano Installation nebo neco podobnyho... to je sekce o tom, jak
instalovat ze zdrojových kódů.
Vy hledate sekci SETUP, dke se dozvíte o základním nastavení... Když už
podle manuůlu, tak číst pořádně! =o)

ilicz

--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'Ilicz' Klementa
mail: ilicz(at)seznam(dot)cz
ICQ: #137287977
GSM: +420 721 811 539