minidistribuce

Tosuja tosuja na post.cz
Úterý Srpen 23 16:43:51 CEST 2005

Jaroslav Jirásek wrote:
> Dobry den, hledam nejakou minidistribuci linuxu,
> ktera ma vyresene bootovani z pametovych karet
> (rozbali se do pameti, ukladani konfigurace na nejake
> jine misto pametove karty - proste co nejmene zapisu
> na kartu)
>
> Potrebuji, aby k byly dodany nejake zdrojaky, abych
> si tu distribuci mohl sestavit sam, abych ji mohl
> upravit a zaktualizovat k obrazu svemu.
>
> Dekuji za radu, Jirasek

Nevim, na jake zarizeni to potrebujete, ale ja jsem pouzil standardni (ve
firme standardni) master disk pro servery a upravil ho tak, aby bezel z
readonly partition (/dev, /var, /tmp v pameti a mozna par drobnustek z
/etc). Aby vas to nematlo, ten master disk je predinstalovany a
predkonfigurovany Debian, nic neobvykleho.

Ja jsem mel dost pameti, vykonu (VIA EPIA) a prostoru na karte, i kdyz ve
finale mi stacilo 400MB.

Tosuja
--
Petr "Tosuja" Klima