redhat2fc1

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Srpen 23 23:43:14 CEST 2005

Pavel napsal(a):
>  Zdravim,po delsi dobe jsem se konecne rozhodnul udelat subj.
> Takze nyni  je
> FC1 , kernel-smp-2.4.22-1.2199.5.legacy.nptl .
> Hardware IBM 235, CPU Intel(R) XEON(TM) CPU 2.20GHz, RAM 12GB,
> 6x SCSI disk, IBM scsi radic .
>
> Obcas se stava, ze load vybehne velice vysoko (20-30) a sluzby jsou na
> nejakou dobu nedostupne (asi 1-2 minuty). Aplikace nejsou nijak narocne na
> vykon. Bezi zde par sluzeb jako HTTP,SQUID, SMTP,NTP,NNTP,DNS a mozne jeste
> 2 nebo 3.  No a po teto nedostupnosti se vrati do puvodniho stavu.
>  Tohle se opakuje nekdy i nekolikrat denne.

> [...]

Nechci vám to hanět jsem zastáncem RH (FC) ale jak vyšla FC2 tak jsem ji
okamžitě dával na stroje s FC1 a to to mám pouze doma jako desktopy.

Takže není FC1 už nějaká stará a děravá ? Použijte FC4.

PS. U FC1 mě to taky semtam zatuhlo a dělala to služba co nejak
indexovala fonty nebo co už si nespomínám jednoduše jsem ji na desktopu
vypnul.

|    ICQ    179223500                    |

	Tračník hned neodpověděl. Přál bych si, aby tady byl kapitán
Elánius, pomyslel si. On by taky nevěděl co a jak, ale měl mnohem lepší
slovní zásobu, kterou to dokázal vyjádřit.
		-- T. Pratchett: Stráže! Stráže!