Informacni system pro skolu

Jan Kovář Jan-Kovar na meggle.cz
Středa Srpen 24 08:20:58 CEST 2005

Jeeee je jeeeeee. Zadelavate si na poradne problemy. Tady nejde jen o = to, co potrebujete vy, ale taky co vam uklada zakon. A navic potrebujete = takovy system, ktery vam umozni komunikovat s temi nahore. Oni po vas = neco budou chtit a nebude je zajimat, ze to vas system neumi. A i kdyz = to bude umet, tak vam to treba vrati, ze to vypada jinak, nez jsou = zvykli. A nepomuze vam, ze jste dodal vse. Oni vam reknou, ze Bakalar = (sw pro skoly) to umi, tak to tak mate udelat taky. Opravdu si to = poradne rozmyslete a rozhodne pocitejte s minimalne rok dlouhym = zkusebnim provozem. V techto oblastech rehta uredni siml hlasiteji nez = jinde. (delal jsem civilku na gymplu)

Jan Kovář
IT koordinátor
Meggle, s.r.o., Gotthardská 4/37, CZ-160 00 Praha 6
tel    +420 729 828 128
fax    +420 224 312 184
gsm   +420 724 112 882
jan-kovar na meggle.cz