redhat2fc1

Petr Vyhnal konfera na simerion.net
Středa Srpen 24 09:10:28 CEST 2005

Pavel napsal(a):
>  Zdravim,po delsi dobe jsem se konecne rozhodnul udelat subj.
Zdravim,
> Takze nyni  je
> FC1 , kernel-smp-2.4.22-1.2199.5.legacy.nptl .
> Hardware IBM 235, CPU Intel(R) XEON(TM) CPU 2.20GHz, RAM 12GB,
> 6x SCSI disk, IBM scsi radic .

nechci, aby se to zvrhlo ve flame, ale opravdu nedokazu pochopit
nasazovani vyvojove vetve RHEL na servery. Nejsem RedHatista, ale kdyz
uz sem musel na jeho zaklade stavet nejaky server, tak sem ho stavel bud
na komercnim RHEL a nebo na CentOSu, ktery je free. To jsou distribuce
odladene pro tyto ucely a navic maji garantovanou podporu ve smyslu
security updatu. FC je opravdu spise desktopova zalezitost, na ktere si
RH testuje, co je dobre a co min, aby nasledne po x letech vyvoje a
odladovani vydal RHEL. Uvedomte si, ze FC ma prumernou zivotnost pul
roku. Pak vyjde nova verze a ke starsi prestanou vychaze updaty. A
opravdu si neumim predstavit, jak kazdeho pul roku preinstalovavam x
serveru na novsi, buhvi jak (ne)odladenou verzi.

Rudiik