mount.cifs a mapovani UID?

Petr Fischer petr.fischer na praguesoft.cz
Středa Srpen 24 14:04:09 CEST 2005

To vsichni pouzivate smbmount? Nemate problemy s codepage na UTF-8 systemu
(redhat/fedora/centos)? Nemate problemy se zamrzlym spojenim na klientech
po restartu serveru nebo jen restartu smb sluzby (kde naopak mount.cifs se
na klientech chova zcela korektne a spojeni si obnovi)? Nemapujete
UID/GID? Jsem zmaten a pride mi to silne nepouzitelne :(

Neni cesta ven? pf