Levny raid 5 radic podporovany v linuxu

Jan Kovář Jan-Kovar na meggle.cz
Středa Srpen 24 14:58:45 CEST 2005

> (PATA nebo
> ukladat data z
> hledani cen a
>
> co to je levny? SW RAID radic? Pak asi nejlevnejsi je v
> jadre, ne? A je k nemu potreba jen obycejny radic na
> prislusny pocet disku... Protoze ostatni SW RAID radice si +-
> vetsinu informaci taky nechavaji pocitat procesorem...

To je takovy radic, kde raid vytvorim v biosu toho radice a v linuxu uz ty disky vidim jen jako jeden. Pocitani procesorem mi nevadi. Rikam, ze se na to budou ukladat data ze site rychlosti max 1 mbit/sec, coz kazdy dnesni procesor hrave zvladne. Ja vim, ze se nedoporucuje system na raid 5 z hlediska vykonosti, ale v tomto pripade je to uplne jedno. Spis nechci resit nejake mozne problemy s bootloaderem. Obcas tady neco probubla.

TNX