administracia uzivatelskych desktopov

Vladimir Dvorak dvorakv na vdsoft.org
Středa Srpen 24 20:29:02 CEST 2005

Kozo wrote:

> mozete mi objasnit ako ltsp riesi veci mnou popisane hore ?
>
> ja nemam problem s tym kam uzivatelov pripojit ani ako .. toto je
> vyriesene ..

z me strany to byl navrh na reseni. pokud by to bylo jen trochu mozne,
vubec bych se nezabyval ruznymi hacky do systemu v podobe symlinku na
adresar s menu a jinymi zalezitostmi nebo mountovanim konfigurace pres
NFS - radeji bych to resil nejak centralne.  No a  taknejak mi vyplynulo
( dokonce to mam v cerstve pameti, nebot jsem to nedavno sestavoval ),
ze LTSP by bylo pro vas prijemne zjednoduseni. Vse mit centralne na
jednom serveru - tam se updatuje, tam se konfiguruje. Klientske stanice
jen prijimaji to, co na jednom stroji udelate.  ---- tim odpovidam na
vas dovetek "....pripadne nejako hromadne." Chcete-li kazdemu
individualne zasahovat do menu, tak na to odpovidal pan Marian Cajkovsky.

S pozdravem
Vla:da