administracia uzivatelskych desktopov

Kozo kozo na pobox.sk
Středa Srpen 24 20:53:30 CEST 2005

> z me strany to byl navrh na reseni. pokud by to bylo jen trochu mozne,
> vubec bych se nezabyval ruznymi hacky do systemu v podobe symlinku na
> adresar s menu a jinymi zalezitostmi nebo mountovanim konfigurace pres
> NFS - radeji bych to resil nejak centralne.  No a  taknejak mi vyplynulo

toto ani slovkom spomenute nebolo a dokonca v dalsej debate v threade aj
bolo napisane,m ze to na jednom systeme bude a ze sa mi principalne
jedna o tie menu a ikony a klavesnice a podobne .. kedy uzivatelia maju
podobne poziadavky, ale aj tak rozdielne .. niekto bude mat ikonu na
office a niekto len na browser a niekto este aj na uctovnicky system
a/alebo terminal .. a niekto v menu nebude mat skoro nic a niekto aj hry ..

mne sa akurat nepozdava predstava, ze najjednoduchsia cesta ako userovi
nakonfigurovat jeho _personalizovane_ prostredie je nalogovat sa ako on
a vyklikat mu to ...

--
Kozo