GPG a slovnikovy utok na secret keyring

Petr Šobáň soban na soban.cz
Středa Srpen 24 21:39:41 CEST 2005

Michal Vymazal napsal(a):

> Nikoliv. Nicmene, ty mailboxy jsou ulozeny na filesystemu a k tomu ma
> pristup admin. A admin nutne nemusi byt mne podrizena osoba.

Admin nepotřebuje číst vaše data a pokud by to udělal a provalí se to
tak už by žádného admina nikde nemohl dělat. :-)

PS. Když admin bude chtít tak tam máte i hromadu jiných souborů z
kterých může vyčíst údaje.

PS2. Fakt je toto mlácení prázdné slámy pokud máte tak tajné informace
pořiďte si HW který to šifruje a PC zamkněte do trezoru.

|    ICQ    179223500                    |

V parku stojí socha
děvčete a hocha.
S neskrývanou rozkoší
každou noc tu sousoší.