Re: Informacni system pro skolu

Zbyněk Řešetka zbynek.resetka na seznam.cz
Středa Srpen 24 23:00:01 CEST 2005

Zdravim,
 neda mi nepridat se k teto diskuzi. Tak si dovolim nekolik poznamek protoze se v teto oblasti pohybuji jiz dost dlouho a i nejake zkusenosti jsem uz nabral...

 1) urad NESMI a NEMUZE nutit k vystupum z programu ktery nemate, dokonce ani nesmi nutit k pouzivani MS Office kvuli kompatibilite dokumentu
 2) Bakalari stoji za .... (tot muj osobni nazor)
 3) Program ktery tu byl popisovan, a jehoz vznik tu byl popisovan, neco takove jiz existuje, uz i nasazene. I kdyz je to taky novinka, z dilny me a kolegu. Pokud ta vase verze jeste neni, mozna by bylo vhodnejsi se domluvit na spolupraci. Jsou jeste veci co je treba dodelat, nez vse zacinat od zacatku... Ale nikoho nenutim...

 Zbynek Resetka