Informacni system pro skolu

Jan Kovář Jan-Kovar na meggle.cz
Čtvrtek Srpen 25 08:30:45 CEST 2005

> Zdravim,
>  neda mi nepridat se k teto diskuzi. Tak si dovolim nekolik
> poznamek protoze se v teto oblasti pohybuji jiz dost dlouho a
> i nejake zkusenosti jsem uz nabral...
>
>  1) urad NESMI a NEMUZE nutit k vystupum z programu ktery
> nemate, dokonce ani nesmi nutit k pouzivani MS Office kvuli
> kompatibilite dokumentu
>  2) Bakalari stoji za .... (tot muj osobni nazor)
>  3) Program ktery tu byl popisovan, a jehoz vznik tu byl
> popisovan, neco takove jiz existuje, uz i nasazene. I kdyz je
> to taky novinka, z dilny me a kolegu. Pokud ta vase verze
> [...]

Bod jedna je krasna teorie. Ale myslim, ze mame vsichni sve zkusenosti s urady. Vy jim vysvetlite, ze to po vas nemuzou chtit, oni se skripanim zubu ustoupi a ve chvili, kdyz budete neco potrebovat, tak vam to nechaji vyzrat. To me nejvic vytacelo na skolstvi. Projekt zpracovali lidi, kteri vedeli o tematu hodne, vzdelani, vysokoskolaci a pak o tom rozhoduje nejaka urednice se stredni skolou. :-( Proste ..... jsem se dostal do OT. Pardon.
Nicmene drzim vsechny palce, at vam to vyjde s tim novym systemem, bylo by to super, kdyby se uchytil.

TNX