Jak udělám ...

bl bl na mavipet.sk
Čtvrtek Srpen 25 09:44:06 CEST 2005

> Zdravím mam takový problém že se mi pri startu nespusti automaticky sshd
> kde se to da zmenit aby se sam spoustel pri spusteni pc.

1.) kristalove gule nevedem (zalezi od distribucie)

tie co su ala systemV maju adresare /etc/rc?.d/ kde su linky na
/etc/init.d vo formate S(start)/K(stop)12(cislo spustaju sa on
najnizsieho po najvyssie)meno

vedsina distribucii ma nato nejaky tool.

BSD like distribucie (slackware to maval) je /etc/rc.d/rc.net2 kde sa to
zapisuje.

2.) RTFM

V dokumentaci to urcite je. co si pametam tka v instalacnej priruckle
Gentto a RedHat je to stopercentne

3.) vid meta-FAQ

odpoved najdes milionkrat na nete, par krat v archive a minimalne raz v
dokumentacii k distribucii

--
tak dobry videohry jako je telnet na sunovskej server,
to jinde neuvidis

ZZZZ
  Z zzzz
 Z    z