dva Apache na jednom serveru - Debian3.1

Marian Cavojsky cavo+konf na cavo.sk
Čtvrtek Srpen 25 10:30:06 CEST 2005

On Thu, Aug 25, 2005 at 10:23:56AM +0200, Lubomir Horna wrote:
> DD,
> potrebuji dva Apache na jedne masine, na dvou IP (virt. interface) napr.
> 10.0.0.20 a 10.0.0.21
>
> udelal jsem:
> - kopii konfiguraku - httpd.21.conf
>   kde jsem zmenil nazev PidFile, LockFile, ScoreBoardFile
>   a jmena .log souboru
>   nastavil Listen 10.0.0.21:80
>
> - kopii init scriptu - apache.21
>   kde jsem zmenil cestu na .conf soubor:
>     IP=10.0.0.21
>     CONF=/etc/apache/httpd.$IP.conf
>
> potom jsem nastavil spousteni:
>   update-rc.d apache.21 defaults

> [...]

pid subor, predpokladam, vytvara rc skript. Skontrolujte si startovacie
skripty nachadzajuce sa v /etc/init.d/. Predpokladam, ze druhy rc skript
zisti, ze uz existuje pid subor a tak sa ani nepokusi spustit druhy
apache.

--
Marian Cavojsky