(24)Too many open files error v logu apache

Čtvrtek Srpen 25 11:18:24 CEST 2005

Honza Novacek <konference na cimboraservis.cz> wrote:

> ano, kazdy virtual host ma vlastni error a access.log
>
> Z access logu si vytvarim statistiky pristupu, error si vyvojari
> jednotlivych virtualhostu hledaji chyby.

vybodli sme sa na to ked nam reload apache trval dost minut aby to vyzeralo
ako vypadok servera. Toz, pri pouzivatelskych adresaroch na NFS (NFS cluster
a niekolko www serverov nad nim) to vyzadovalo otvorit a zavriet kopu NFS
suborov...

Minimalne access staci jeden (logy pre jednotlive weby sa daju vygrepovat).
S tymi error logmi je to naozaj neprijemne (kedze neobsahuju vhosty).

> Zbytek systemu ma otevreno asi 2000 souboru a 60tis. ma apache.
>
> Je tech 60tis. pro apache normalni?

kedze mate kopu beziacich procesov a kazdy z nich ma kopu otvorenych log
suborov... tusim sa to nasobi.
LSD will make your ECS screen display 16.7 million colors