Nakup laserove tiskarny pro Linux

Peter Surda surda na shurdix.com
Čtvrtek Srpen 25 13:01:33 CEST 2005

On Thu, 25 Aug 2005 12:51:45 +0200 Petr Pokluda <pokluda na silesia.cz> wrote:

>   Kolegove,
ahojky,

>   dostal jsem za ukol koupit 4-5 kusu laserovych tiskaren
>"kompatibilnich" s Linuxem. Pouziti - lehka kancelarska zatez, max. 250
>stran za mesic, ma to byt nahrada za zasychajici inkoustovky.
Ja mam dost dobre skusenosti s Lexmarkom (myslim ze Optra E321). Nebolo to moc
drahe, nie je fyzicky nachylny na neskolenych uzivatelov (asi 3 roky vo verejne
pristupnej miestnosti na internate) a zvlada postscript, takze na linux
prakticky netreba ovladac (na windows som pouzil volne dostupny generic
postscript driver od adobe).

>  Petr Pokluda
>  pokluda na silesia.cz
S pozdravom,