Aptitude ...

ph na rook.cz ph na rook.cz
Čtvrtek Srpen 25 13:50:16 CEST 2005

> Zdravím mohl by mi někdo poradit jak v aptitude nastavim češtinu ...
> díky  ;-)

   Máte-li ne-utf8 systém, mělo by stačit něco jako LANG=cs_CZ, prostudujte
'man -a locale'. Jestli se ale nemýlím, aptitude zatím neumí utf-8, a používá
proto několik hacků - jeden z nich je ten, že je-li locale utf-8, nezávisle na
jazyce použije angličtinu (minimalizuje riziko rozsypání terminálu).

--
                                                         | Pavel Kácha
                                                         |  ph na rook.cz
                                                         `-._,--.