uzivatele a prava

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Čtvrtek Srpen 25 15:22:25 CEST 2005

On Thu, 25 Aug 2005 12:45:26 GMT, Peter Surda <surda na shurdix.com> wrote:

>  Existuju filesystemy podporujuce ACL. Samba ich zevraj podporuje tiez. Ja som s
>  tym nerobil, ale google tvrdi, ze by to nemal byt hrozny problem. Hladaj "samba
>  acl".

	...coz da XFS. Umi to ACL, samba s tim umi delat, ale od Windows se
to lisi tim, ze prava nelze dedit z adresare na podadresre. Samba umi toto
chovani imitovat. Nastavovat prava je mozne z Windows pres pravy cudlik,
zabezpeceni, pak si to vyklikat. Na Linuxu pres get/setfacl, s dedicnosti
musi pomoct find -exec.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860