DOSEMU a KOI8-CS

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Čtvrtek Srpen 25 15:47:05 CEST 2005

vaclavik <vaclavik na ujp.cz> wrote:
> Dobrý den,
> potřeboval bych spustit na dosemu program používající kódování KOI8-CS.  Zatím
> je mi jasné, že je potřeba vytvořit cosi jako koi8-cs.enc.gz - definovat
> kódování a zřejmě v dosemu.conf nastavit toto kódování - term_char_set,
> internal_char_set a external_char_set - nevím na jakou hodnotu. Poraďte
> prosím, co ještě bude zapotřebí a jak nastavit dosemu, aby toto chodilo.

ak je to cisto terminalovy program, radsej by som sa zameral na nejaky
on-the-fly konvertor, naprikad filterm z balicka konwert,
alebo luit (ale ten asi koi8-cs nepodporuje a bolo by to tam treba
dorobit)

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |