iptables - vymena portu a schovani skutecneho portu

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Srpen 25 17:37:25 CEST 2005

On Thu, 25 Aug 2005, Jan Houstek wrote:

> No, zjevne ne, protoze pokud byste tam mel fakt jen tyto radky, tak by vam
> to fungovalo.

Hmm, tak zde se musim kolegy Kovare zastat, protoze jsem si jeho
konfiguraci zkusil a opravdu nefungovala :-(

> Navic jste neuvedl jeden dost podstatny detail, a to, jestli
> $INET_IP je nebo neni lokalni adresa toho stroje, ktery dela popisovany
> firewall (hadam ze ano, podle toho, ze pak ta filtrovaci pravidla davat do
> INPUT, ale treba zrovna tohle je ta chyba).

To jsem si dovolil predpokladat. A jak rikam, skutecne jsem to overil a
skutecne to nefunguje. Jakmile se DNAT nahradi DROPem, tak to vali.

A jina pravidla jsem ve svem pokusu napodobit pana Kolare nemel :-)

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...