Informacni system pro skolu

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Srpen 26 02:53:47 CEST 2005

On Thu, Aug 25, 2005 at 07:57:41AM +0200, Vladimir Naprstek wrote:

> To je jednoduche - prectete si zakon o ochane osobnich udaju. Je tam
> treba "generalni povoleni" pro zamestnavatele, kteri smi takove udaje
> uchovavat pro potreby splneni povinnosti (dane, ...). Pokud se na vas
> toto vztahuje, tak info ukladat muzete (studenti to musi odsouhlasit).
> Pokud ne, musite pozadat o souhlas od uradu.

Student dostuduje a neni zadny pravni vztah mezi jim a skolou. Chce-li
nadala pouzivat svoji skolni adresu, stranky, cokoliv i po dostudovani
je to dalsi byrokraticky vopruz. Obvykle se zridi nadace ci os a
studenti, kteri chteji tyto sluzby nadale vyuzivat, do nich musi
vstoupit, aby udrzeli pravni pouto :-). Parada ze?

-- Dalibor