Nakup laserove tiskarny pro Linux

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Srpen 26 02:15:54 CEST 2005

Petr Pokluda wrote:
>   Kolegove,
>
>   dostal jsem za ukol koupit 4-5 kusu laserovych tiskaren
> "kompatibilnich" s Linuxem. Pouziti - lehka kancelarska zatez, max.
> 250 stran za mesic, ma to byt nahrada za zasychajici inkoustovky.
> Operacni system na PC - Mandrake. Tiskarna by mela mit i pokud mozno
> paralelni port. Cena tiskarny je dulezita, ale cena spotrebniho
> materialu je dulezitejsi (toner, opticky valec). Internetove zdroje
> znam, ale neni nad osobni zkusenosti, a proto si dovoluji vznest
> tento dotaz do fora.

A co treba Lexmark E230 ?

K sehnani je treba na <reklama>www.practisoft.cz?cenik</reklama>

Kliknete si na nazev te tiskarny a v podrobnostech se dozvite, ze:

Podporované operační systémy:
Apple Macintosh Apple Mac OS 8.6 - 9.x
Apple Mac OS X

 Linux Red Hat Linux 7.3, 8.0, 9.0
SuSE Linux 8.0, 8.1, 8.2, 9.0

 Microsoft Windows Microsoft Windows 2000 (Professional/Server/Advanced
Server)
Microsoft Windows NT (4.00/4.00 Server)
Microsoft Windows Me
Microsoft Windows XP (Home, Professional)
Microsoft Windows Server 2003 (Standard, Enterprise)
Microsoft Windows 98 2nd Edition

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz