Problem se ctenim DVD

Michal Vojan mysutka na seznam.cz
Pátek Srpen 26 09:36:21 CEST 2005

Cekal bych, ze to v tomhle pripade bude blbnout nahodne a treba i s CD
medii. Navic to zacne do logu zapisovat ihned po vlozeni DVD a to z nej ani
nezacnu cist, proste si tam jen tak lezi a uz to zacne psat. Mimochodem
tady je ta hlaska:

Aug 21 13:08:52 brbla kernel: hdb: packet command error: status=0x51 {
DriveReady SeekComplete Error }
Aug 21 13:08:52 brbla kernel: hdb: packet command error:
error=0x50LastFailedSense 0x05
Aug 21 13:08:52 brbla kernel: ide: failed opcode was: unknown

A tohle se vypisuje neustale snad kazdou sekundu, dokud to medium zase
nevyndam.
Druha vec je, ze se k tomu mediu nechova, jako by mel problemy se ctenim.
Proste jede az k urcitemu bloku a najednou slus a dal nejede, jako kdyby
tam to medium koncilo. Nepomuze ani rict dd, aby cetl treba od pulky, to
medium je pro nej vzduch.
Takze si nemyslim, ze by to byl energeticky problem. Nicmene se na to taky
podivam.
Jeste pridam, ze jsem si vzpomnel na jednu vec, ktera s tim souvisi. V
pripade, ze jsem mel vypnuty Xka a zapnul apm demona, tak to taky zaclo
takhle kravit. Doufal jsem ze jeho vypnutim problem zmizi. Jenze ted to
jeste dela ve spojeni s X. Muze se mi neco tlouct v jadre?