synchronizace casu pocitacove site

Karel Sandler sandler na ujf.cas.cz
Pátek Srpen 26 11:44:58 CEST 2005

"Honza Novacek" <konference na cimboraservis.cz> wrote in message
news:9210145709.20050826101200 na cimboraservis.cz...
> Zdravim konferenci,
>
> mam v siti Sambu jako PDC. Na serveru bezi ntpdate pro synchronizaci
> casu samba serveru.
>
> Stanice (a W2003 server) v siti synchronizuji pres net time, coz neni
> idealni.
>
> Chtel bych synchronizovat jinak.
>
> Jaky zpusob by jste mi doporucili pro synch. stanic a toho w2003
> serveru?

Za dobre reseni povazuji bezet na serveru nikoliv ntpdate, ale ntpd a do
site vysilat casovy broadcast, coz je jeden paket kazdych 64 sekund. Na
vsech ostatnich PC je k9 z baliku Tardis konfigurovany budto jako service,
nebo prijme broadcast jen jednou po spusteni PC. Na w2003 by musel byt
vypnuty w32time.

K.Sandler