Zkukovka Susti - AC97 VIA

magon na dobaledova.net magon na dobaledova.net
Sobota Srpen 27 14:21:37 CEST 2005

> aj ja mam tu zvukovku (onboard). skoro pri kazdom interrupte (klavesnica,
> mys, sietovka) mi generovala slaby tuk v subwooferi... takze som radsej dal
> PCI zvukovku a na tuto sa ...
>
> btw, nechapem: preco odsadzujete text o 7 znakov?

No tak nejspis to vyresim taky prejitim na nejake PCI, stejnak si chci
poridit 5.1 zvuk.
Dneska jsem prosel kabelaz ve skrini a byl tam paradni bordel, tak jsme
to trochu umravnil a vypada to lip, ale nevim jak je na tom zvuk.
Aktualne nesusti ale muze se to kdykoliv zmenit. Nepotrebne kably jako
zvuk z CDROM sly do kose(stejna poustim zasadne MP3/OGG).

A k tomu odsazovani..no proste jsme si nezmenil default TAB ve
vimu..asi si pohraju s nastavenim vima, precejenom je to nastroj ktery
pouzivam nejvic..na programovani jsem jeste nenasel lepsi nastroj(no
flame pls vim/ostatni word processory).

BTW: Ve skole(gymnazium s rozsirenou vyukou IT) nas ucili psat HTML v
Poznamkovem Bloku(Windows).

	Martin "Magon" Kupec