Spuštění příkazu bez přihlášeného uživatele

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Sobota Srpen 27 17:45:10 CEST 2005

> OK, taky vypadá hezky. BTW ted jsem nainstaloval screen, ale nějak z toho
> nejsem moudrý (ani z man screen)... Jak to lze tedy na toto použít?

Zkuste postupovat podle návodu k programu screen. Zadejte povel "man
screen".

Ale jednodušší je nepoužívat screen. Parametrem "-b" pro příkaz "wget"
můžete nařídit příkazu wget, aby okamžitě po startu přešel do pozadí. To
znamená, že nepotřebujete používat "wget &".

Průběh stahování se bude Logovat automaticky do souboru wget-log v
aktuálním adresáři.

Ale to vše máte uvedeno v "man wget", a dokonce česky, pokud vám
angličtina nejde.

--
Milos Prudek
http://www.spoxdesign.com - your web usability testing