BASH, doplneni nul zleva

BuFran BuFran na seznam.cz
Neděle Srpen 28 20:06:01 CEST 2005

Dobry den,

  Chtel bych se zeptat jakym zpusobem se v BASHi doplnuji nuly zleva do
cisla, aby melo presnou delku. Zkousel jsem snad vsechny ruzne fmt
retezce z ruznych jazyku (C/C++, PHP, Pascal, Basic ...) ale nezabira. Skript:

#!/bin/sh

CUR=0;
for ((ROW=0 ; $ROW<43 ; ROW=(($ROW + 1)) )); do

    for ((COL=0 ; $COL<43 ; COL=(($COL + 1)) )); do

        echo "aaa_${COL}_${ROW}";

        CUR=`expr $CUR + 1 `;
    done;
done;

generuje aaa_1_1 ale ja bych rad aby generoval aaa_001_001 a nejsem
schopen to v MANu konkretne najit (respektive nevim na jaky usek se
mam zamerit). Pomuze mi nekdo ? Nbudu prece kvuli takove blbosti psat
C program kdyz to urcite bude nejak implementovano. Zkoumal jsem i
printf ale nejsem z toho moudry - ten odsazuje mezerami a vic jsem
nenasel.

Dekuji :)

--
S pozdravem,