GPL vs programy vyzadujici LaTeX - jakou licenci zvolit?

Michal Hucik hucik na inext.cz
Pondělí Srpen 29 09:18:24 CEST 2005

Dobry den,

chtel jsem na savanah zaregistrovat svuj projekt ucetnictvi pro linux
(tedy GNU/Linux :) a narazil jsem na nasledujici problem.

V kolonce 'Other Software Required' jsem bezelstne uvedl "Perl, Gtk2,
glade2perl-2, LaTeX".

V odpovedi, kterou jsem obdrzel ze savanah jsem se dozvedel, ze LaTeX
pouziva licenci, ktera neni kompaktibilni s GPL a tedy ze nemam sanci
projekt u nich zaregistrovat jako GPL.

Proto bych se chtel na vas obratit s zadosti o radu: jakou licenci je
tedy mozne/nejlepsi zvolit v podobnych pripadech?

S pozdravem -
    Michal Hucik