Fwd: Re: " vyledávání serveru-resolving host" ve FF v FC4

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Pondělí Srpen 29 11:23:38 CEST 2005

Zkuste se pomocí příkazu "host" zeptat jednak na reverzní záznam adresy
routeru a na překlad jména jeho nebo vašeho stroje. Pak se zkuste zeptat
i na nějakou adresu v Internetu. Pokud budou odezvy pomalé, zkuste
v /etc/resolv.conf odstavit DNS server 192.168.1.254 (a v takovém případě
i search Domain) a ponechat jen DNS vašeho poskytovatele.

Slávek.