Virtualni uzivatele v Postfixu

Ladislav Vaiz spam na new.nagano.cz
Pondělí Srpen 29 13:20:07 CEST 2005

Ahoj,
presel jsem z qmailu na Postfix a chybi mi jedna standardni vlastnost
qmailu. Adresy uzivatel-neco na domena.cz chodily pod qmailem uzivateli
'uzivatel' a v .qmail-default sel spustit skript, ktery v promenne
RECIPIENT dostal celou puvodni adresu prijemce.

Dokazu pres virtualni aliasy a virtualni domeny, aby posta pro
uzivatel-*@domena.cz chodila danemu skriptu. Problem je, ze se prepise
RECIPIENT na uzivatel na domena.cz. Tim se ztrati informace za pomlckou,
ktera je pro me dulezita. Hlavicky To: se z ruznych duvodu nemuzu chytit.
(Cc:, forwarady mezi uzivateli).
Ono 'neco' muze nabyvat predem neznamych hodnot.

Nenapada vas nejake reseni?

Dik za precteni
La'd"a