uzivatele a prava

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Srpen 29 22:23:45 CEST 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> 4. uctovnik nesmie mozillu preinstalovavat. ak nahodou potrebuje,
> moze mat prava na spustenie prikazov na preinstalovavanie balikov, aj
> to len skriptom inicializovane - nie manualny vyber balika ale
> napriklad distribucne updaty.
>
> Oznacil som 4 body kde ste urobili logicku chybu. Dovolim si tipnut,
> ze vacsina z nich bola ovplyvnena vasimi skusenostami z novellu
> pripadne nedostatocnymi znalostami bezpecnostnych zasad...
> a vas priklad perfektne patri do tych 99% ktore som spominal...
No ja jsem bohuzel pouzil terminologii z ne-unixoveho sveta. Ve skutecnosti
jsem mel na mysli napriklad update Mozilly. Ja tomu rikam preinstalovat, ale
je uplne jedno, jakym zpusobem se to provede, jestli instalaci RPM, nejakou
updatovaci utilitou nebo demonem.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz