Jak znovu pripojit_ SW_RAID_po_instalaci__nove_distribuce?

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Srpen 31 00:58:55 CEST 2005

Dne Wed, Aug 31, 2005 at 12:52:08AM +0200, Peter Surda napsal:

> Pole z havarovanej masiny daj do novej masiny, nabootuj nejaku live-distribuciu
> a data skopiruj cez siet.

To je reseni, ktere me principielne neuspokojuje. Nenapada me zadna jina
vec, ktera by mela takovyto problem. Na unixu prece neni normalni, abych
nemohl pripojit dalsi disk jen proto, ze uz tam mam nejaky jiny.

Nemohu se zbavit dojmu, ze by to melo mit nejake jednoduche a zrejme reseni,
ktere jsem jen prehlidnul.

zdravim
dan