/dev/sda1 neexistuje aneb proc nejede flash disk

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Středa Srpen 31 07:26:46 CEST 2005

Hodne takmy muze napovedet hwinfo --disk

ilicz

--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'Ilicz' Klementa
mail: ilicz(at)seznam(dot)cz
ICQ: #137287977
GSM: +420 721 811 539