Sendmail RELAY & Blocking list

CarOn CarOn na memonic.net
Středa Srpen 31 13:21:54 CEST 2005

Mam hodne cestujicich uzivatelu, pro ktere jsem na Sendmailu zridil SMTP
AUTH aby mohli po overeni pouzivat tento MTA pro RELAY. Vyvstal s tima ale
dalsi problem. V konfiguraci sendmail.mc nechavam kontrolovat prichozi maily
mimo jine proti blocklistu bl.spamcop.net. Bohuzel hodne uzivatelů se
pripojuje ze site karnevalu, nebo ADSL s dynamickou IP, a hodne techto adres
je tam uvedeno. Odmítám tak tedy zprávy vlastních uzivatelu ktere jsou
urceny pro RELAY, coz je dost neprijemne.
Zkousel jsem koukat do filtru enhdnsbl, jestli by tam neslo nejak domaslit,
ze pokud mail nema cil na tomto uradu, nekontroluje se, ale moc z toho
moudry nejsem. Neznate prosim nekdo nejake reseni, jak to sendmailu
vysvetlit - kdyz uz prijme mail pro RELAY, tak aby jej nekontroloval na
blocking listy?

Diky Ondra