nahodne tuhnuti serveru

pepox na tiscali.cz pepox na tiscali.cz
Středa Srpen 31 17:27:57 CEST 2005

>aaaaaaaaa, ze vy pouzivate onboard sitovku??? Tak ji honem v biosu vyhodte,

>strcte tam nejakou do pci a jedte pres ni.

Integrovana sitovka tam sice je, ale zakazana v biosu.
Grafiku pouzivam integrovanou se sdilenou pameti.
Pouzivam dve sitovky intel 10/100MBit v pci slotu.
Navic ma kazda vlastni irq a neni s nicim jinym sdilene.
Nezavadim moduly ani pro usb protoze je nepotrebuji.
Jenom to nejnutnejsi - seriak, vga, sitovky v pci slotech a pak jeste moduly
pro iptables a htb skrceni.

Zkousel jsem vsechno co probihalo tady v konferenci k podobnym tematum a
hledal i pres google.....
Uz si s tim nevim moc rady, netusim co jeste vyzkouset.

Internet za 333 Kc/mesíc
Tiscali Internet 24 hluboko pod cenami Telecomu!
http://internet24.tiscali.cz