Analyzator logu Apache -- denni statistiky

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Srpen 31 22:30:54 CEST 2005

Ondrej Cecak wrote:
> Zdravim konferenci,
>
> neznate nekdo nejaky analyzator logu apache hodny doporuceni, ktery
> dokaze generovat podrobnejsi statistiky pro jednotlive dny? Idealne
> takovy, ktery nevyzaduje PHP a SQL databazi.
>
> predem diky
No ja pouzivam webalizer. Umel by toho jeste mnohem vic nez potrebuju, ale
ja to mam zamerne nastavene jen tak, ze hodinove souhrny za konkretni den je
nejvetsi podrobnost, kterou generuje.
Takove veci, ze IP 1.2.3.4 se postupne dival na stranky /index.html,
/download.php atd. to me fakt nezajima, ale dost mozna, ze to v nem jde
nastavit.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz