OT: Test

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Prosinec 1 14:57:12 CET 2005

Vladimir Naprstek napsal(a):
> Tentokrat je chyba na Vasem prijimaci...

Už se zdá že to chodí :-)

Většinou když se mi to stalo tak jsem dostal pár emailů že nemůže
doručit email na mou adresu, přitom tam jako email byly uváděny uplně
jiné adresy. (Blbě nastavené servery u někoho jiného)

Takže když mě potom někdo vykopl z diskuze tak jsem se přihlásil znovu.

Tentokrát to bylo asi něco podobného, s rozdílem že jsem nic podezřelého
od nikoho nedostal.

Díky vyřešeno zdá se že to už po znovu přihlášení chodí.

|    ICQ    179223500                    |

Do zavřených úst nevletí moucha.
		-- francouzské přísloví