Vacation

Vlada Macek tuttle na bbs.fsik.cvut.cz
Čtvrtek Prosinec 1 17:28:47 CET 2005

[At 01.12.2005 12:08, Matus UHLAR - fantomas kindly sent the following
quotation.]

> v com?

Neumi planovat, muj scheduled-vacation je rizeny datovym souborem
vytvarenym ve webove aplikaci (Zope/Plone), kde je udano odkdy dokdy ma
byt vacation aktivni, text zpravy a seznam odesilatelu a domen, jimz se
nema autoreply posilat. S timto rozsirenim uz nema cenu poustet puvodni
vacation jako podrizeny proces skriptu testujiciho ty featury navic.

> Sender: nie! v Sender: moze byt ne-internetovy format mailboxu
> odosielatela, tato adresa sa nema automaticky pouzivat.

Sorry, prepsal jsem se, misto Sender jsem mel na mysli Reply-To. Kdyz
neni, tak From: a kdyz neni, tak Return-Path.

> dufam ze testujete aj ci je vasa e-mail adresa v To: alebo Cc: a ci
> nbie je hlavicka Precedence: nastavena na bulk/junk/mailing-list atd

Jasne, Precedence: (bulk|junk|list). Navic dodavam puvodni Message-Id do
poznat, ze se jedna o vacation zpravu. Plus dalsi podminky vyctene z
Netu nebo z puvodniho vacation.

--

\//\/\
(Sometimes credited as 1494 F8DD 6379 4CD7 E7E3 1FC9 D750 4243 1F05 9424.)