postfix pro lokalni domenu

oldfrog oldfrog na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 1 19:07:30 CET 2005

Dalibor Straka wrote:

> Ja nevim, ale byt postfixem, tak e-maily nonfdq zahazuju. Co jineho s
> nimi? Pokud smtp dostane e-mail bud zcela bez domeny nebo z pulkou,
> je option pro postfix "append_domain = yes" nebo neco podobneho.
> Muzete to vypnout. Take se podivejte na
> myorigin
> mydomain
> mydestination
>
> Tady je to OT.
> -- Dalibor Straka

Takze staci skutecne nastavit

	append_dot_mydomain = no

a vse funguje jak ma. Domnival jsem se, ze kdyz
mam na lokalni siti lokalni domenu 'firma' a v ni
jako MX nastaven 'klobouk.firma' nebude mi to postfix
vymlouvat, zvlast pokud vyslovne uvedu 'firma'
jako mydomain. V cem je teda moje uvada chybna?

--
--- OldFrog ---