postfix pro lokalni domenu

oldfrog oldfrog na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 1 20:47:01 CET 2005

Jan Houstek wrote:

> No ja bych to resil, tak, ze bych si
>
> 1) precetl dokumentaci k postfixu (prepisovani a doplnovani jmen je v ni
> velmi podrobne popsano)
>
> 2) zeptal bych se v relevantnim listu, tj. napr. sendmail na linux.cz
>
> Hanba tazateli!
>
> -- Honza Houstek

Neptal jsem se rovnou v c.c.m.sendmail, protoze se mi jevi konference
pomerne mrtva, posledni dotaz vidim z 9.11. 2005. Napravil jsem to
vsak - viz. dotaz 'postfix a doplnovani domen'.

Dokumentaci jsem cetl, konktretne jsem si prolistoval

    http://www.postfix.org/STANDARD_CONFIGURATION_README.html#local_network
    http://www.postfix.org/ADDRESS_REWRITING_README.html
    http://www.postfix.org/rewrite.html

Proc vsak postfix nerozpozna moji lokalni domenu mi neni moc jasne.

Vsechny pripadne reakce prosim smerujte do cz.comp.mail.sendmail
cili sendmail na linux.cz

Hezky vecer,
O.

--