Mail server/gateway

kulich na mujmejl.cz kulich na mujmejl.cz
Pátek Prosinec 2 14:01:16 CET 2005

Dobry den, jiz nejakou dobu se pokousim na domaci siti rozchodit postupne
vse co se da :)) Aktualne mam problem s maily - na Proxy PC mi bezi
WinProxy, ovsem nemohu pres nej za boha rozchodit pop3/smtp gateway. Cili
1. dotaz - muze mi nekdo vlastnimi slovy rict jak na to? Podle navodu, faq
a ruznych howto jsem nastavil a vyzkousel vse mozne ale vysledek nulovy.
Dotaz 2. - Kdybych chtel ciste teoreticky na tom Proxy PC provozovat Mail
server (at uz pres proxy nebo neco jineho), musel bych mit zaregistrovanou
svou vlastni domenu, nebo  minimalne sit v domene? Pochopil jsem to dobre?

Diky Jan Polák