Server s velkou zatezi

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Prosinec 2 15:18:39 CET 2005

> No jak je videt na prikladu vyse zmineneho serveru, tak s ISP nutne az
> takove problemy byt nemusi, v pripade ze clovek omezi moznost stahovat
> pouze na takove prefixy do kterych je traffic z NIXu zadarmo.
>
> Spis bych rekl ze bude problem s nenavisti od konkurence :)

:-) No ja nevim, jsem dalek nenavisti libovolne konkurence. CTT nikdy nebyl
hostingova firma, absolutni vetsiny vynosu mu generovalo neco uplne jineho.
Jak to bude za GTS samozrejme nevim, to je budoucnost.

Nicmene k veci. Nemyslim si, ze za nejake 2 tisice mesicne je dlouhodobe
unosny stroj generujici v podstate stale 400Mbit tok dat. Je samozrejme
mozne, ze jsem ustrnul v davne minulosti, kdy neco takoveho myslitelne
nebylo (byt do nixu) ale je to muj nazor, ne meho zamestnavatele a neni v
tom ani stopa vasne ci nenavisti.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrivauser.cz