filtrace stranek

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Prosinec 3 14:07:26 CET 2005

Jiri Kosina wrote:

> Az na to ze tim muzete zablokovat i pristup na "legitimni" servery,
> ktere jste chtel nechat odblokovane (o virtualhostech jste jiz jiste
> slysel).
Jisteze, sam je provozuji. Ale z praxe :-) vim, ze kdyz nekdo hostuje
(webhosting, serverhosting...) nejaky pornoserver, tak si dava sakra pozor,
aby ten pornoserver mel svoji vlastni IP adresu a pokud mozno mimo rozsah
IP, ktery ma prideleny ta hostitelska firma. Jednou jsem takovou vec
ozivoval a nejmenovany velky poskytovatel mel rozsah rekneme
202.100.64.0-202.100.255.255, ale trval na tom, ze pornoserver bude mit
pridelenou adresu 196.200.124.10-196.200.124.13. Nechteli s tim mit ani na
pohled nic spolecneho.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz