Billionton bluetooth PCMCIA karta

Petr Vejsada daemon na svoboda.cz
Pondělí Prosinec 5 19:59:41 CET 2005

Ahoj,

obdrzel jsem BT PCMCIA kartu Billionton, manfid hlasi 279, 950b, obsluhovana
je serial_cs (hciattach). Jediny stav, kdy "chodi" je hciattach $DEVICE any.
hciattach $DEVICE billionton nefunguje (timeout), zkousel jsem i ostatni
moznosti nabizene "hciattach -l", bud to nefungovalo vubec nebo stejne
mizerne, jako s driverem "any".

To "mizerne" znamena, ze se vse rozbehne (ppp) a po par minutach se zacnou
objevovat hlasky:

h4_recv: Unknown HCI packet type <cislo>

pricemz <cislo> se meni. Rychlost prenosu jde rapidne dolu a nakonec prenos
ustane uplne a pppd spadne na lcp_ping_timeout.

Je mozne tuto kartu nejak rozchodit ? Pripadne mohl by mi nekdo poradit
funkcni PCMCIA BT kartu (kterou lze koupit) ?

USB pouzit nechci (notebook ma jen 1 USB port a stejne ten dongl pak couha
ven, kdezto PCMCIA karta je pekne schovana a nevim o ni.

Dekuju predem za informace.

--
Zdraví
Petr