problem s DNAT

Zdeněk Prchal prchal na vtdata.cz
Pondělí Prosinec 5 20:31:13 CET 2005

>Mate dobre nastaveny tunel v shorewall  ? Nie su v logoch zaznamy, ze to
>shorewall zahadzuje ?a co hovori prikaz ip route show ?

Ne, tohle vsechno je OK, pakety chodi tak jak maji, spojeni v ramci

tunelu je mozne jak lan1-lan2, tak i lanX-gwX v libovolne kombinaci,

problem je skutecne az kdyz se snazim o ten DNAT. A kdyby to

shorewall (tedy iptables v kernelu) zahazoval, tak by se predevsim

ty pakety nejdriv musely do nejakeho chainu dostat, jenze naposledy

jsou videt v PREROUTING v DNAT pravidlu (tedy DNATem projdou OK),

pak by se mely objevit ve FORWARD, jenze neobjevi (dal jsem si na

zacatek chainu LOG a nic) ...

Zdenek Prchal