horde a Mime magic support (fileinfo)

Petr Hvězda petr.hvezda na unistav.cz
Úterý Prosinec 6 09:50:21 CET 2005

Zdravim,

mam asi zacatecnicky problem, navic taky offtopic. Snazim se rozchodit horde
a pres test.php v nem obsazene koukam, jak se mi dari. Nemohu vsak
rzolousknout posledni problem kterym je:

*	MIME Magic Support (fileinfo): No
The fileinfo PECL module or the mime_magic PHP extension (see below) will
most likely provide faster MIME Magic lookups than the built-in Horde PHP
magic code. See horde/docs/INSTALL for information on how to install
PECL/PHP extensions.

Z manualu jsem vycetl, ze bez rekompilace PHP to asi nepujde. Mam vsak
problem. Zkonfiguruji s danymi parametry php-5.0.4 ze source - v poradku,
avsak pri make install se mi zmeny nepromitnou do systemu, tudiz ani zadna
zmena v horde/test.php

Nakopne me prosim nekdo spravnym smerem. Nyni mam distribucni balicek
php-5.0.4.rpm

--
P.H.